Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami na terenie Polski i Słowacji

Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy

Polska firma oferuje > Artykuły

Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy Grudziądz psychoterapia psycholog terapia góry jazda konna wyjazdy

Opublikowano: 26-04-2024 | Wygaśnie: 26-04-2025

Wyświetleń: 10 (unikalne: 9)

Dodane przez: administrator
Region: Zagranica
Telefon: 609500934
E-mail: pokaż adres email...

baterslo.pl

Organizuję wyjazdy grupowe na terenie Słowacji i Czech powiązane z psychoterapią z zastosowaniem terapii czeskiego nauczyciela duchowego  Jerzego Ledvinki. To czeski nauczyciel duchowy na którego wykłądy przychodzą tłumy. Terapia jest bardzo prosta do zastosowania w codziennym życiu i przynosi natychmiastowe rezultaty. Terapia jest prowadzona w języku polskim i połączona z wypoczynkiem w górach , z jazdą konną ,wycieczkami górskimi i pobytem w kąpielisku geotermalnym. Ten rodzaj terapii jest korzystny nie tylko dla osób cierpiących na depresję lub inne zaburzenia psychiczne ale ma zastosowanie dla każdego człowieka ,ponieważ radykalnie zmienia spojrzenie na otaczający świat i daję nowe spojrzenie na to kim jest człowiek. W przypadku zainteresowania proszę o telefon. Wyjazd jest skierowany do minimalnej ilości 6 osób. Prowadzę również tą terapie online indywidualnie.

Urlop w Słowacji i w Czechach

Wypoczynek w Słowacji i w Czechach

Tatry na Słowacji oferta urlopowa

Beskidy wypoczynek w Beskidach

Wycieczki do Pragi z tłumaczem

Urlop związany z rozwojem duchowym wykłady dotyczące duchowości

Słowacja Czechy wypoczynek jazda konno kąpieliska geotermalne na Słowacji

Najpiękniejsze widoki na góry i nie tylko...

przyjazne zwierzęta, nie tylko konie...

SKRADNE.SK zapewnia to wszystko i nie tylko!

Nasze gospodarstwo położone jest na Słowacji w pobliżu granicy z Czechami w miejscowości Vysoká nad Kysucou. Przepiękny krajobraz Beskidów i Kisúca zachwyci każdego.

Bezpośrednio z naszych rozległych pastwisk można podziwiać okoliczne górskie wzgórza z gęstymi lasami i pastwiskami, na których można zobaczyć krowy, konie, osły, dzikie zwierzęta i wiele więcej.

O naszym gospodarstwie:

Bezpośrednio z naszych rozległych pastwisk można podziwiać okoliczne górskie wzgórza z gęstymi lasami i pastwiskami, na których można zobaczyć krowy, owce, dzikie zwierzęta i wiele więcej.

W naszym gospodarstwie mile widziani są wszyscy dobrzy ludzie, którzy chcą uciec od zgiełku miast i być bliżej natury.

Nasza historia

Kysuce to trudny region. Wciąż piękne, nieskrępowane, pełne dzikich zwierząt, czystych strumieni, stawów, lasów pełnych zapachów i dźwięków.

Jedno z niewielu miejsc, w których odnajduję spokój i dlatego zdecydowałam się skierować tutaj swoje kolejne kroki. Nasze gospodarstwo położone jest we wsi Vysoká nad Kysucou, w pobliżu przejścia granicznego z Czechami i wsi Makov, około 6 km od granicy z Czechami, w miejscowości Škradné.

Mój tata kupił pierwszy budynek w osadzie Škradné, od którego pochodzi także nazwa naszego gospodarstwa, około 20 lat temu. Był to stary, spalony dom, który pomógł naprawić i wykorzystywaliśmy go do rekreacji.

Z biegiem czasu dokupiliśmy sąsiednie działki, spędzaliśmy tu więcej czasu i ogrodziliśmy działki.

Potem kupiliśmy pierwsze krowy i sprowadziłem też konie. Musieliśmy zacząć budować infrastrukturę, stodoły, karmniki, wiaty, mój nowy dom, drogi, a to dopiero początek.

W 2020 roku wybudowaliśmy stajnię pudełkową na 10 koni, w 2022 ukończyliśmy drugą stajnię na 8 koni, stale budujemy dodatkowe wybiegi dla koni, planujemy budowę hali do jazdy konnej ekstremalnej.

captcha

Ogłoszenie nie jest promowane

Promowanie ogłoszenia: 2,46 zł / 30 dni

Podobne ogłoszenia

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.Rozumiem